Provozovatel e-shopu:

Symbiz. s. r.o.
Sídliště II 1217
093 01 Vranov nad Topľou
IČ: 53942868
DIČ: 2121555799 IČ DPH: 2121555799

1. Vymezení pojmů
– prodávající – provozovatel internetového obchodu yakima-sport.cz
– kupující – fyzická nebo právnická osoba, která vstoupila do obchodního vztahu s prodávajícím
– zboží – produkty nebo služby v nabídce internetového obchodu yakima-sport.cz
– objednávka – kupní smlouva na jejímž základě je realizován prodej zboží

2. Objednávka
Objednávka vzniká na základě jejího potvrzení při procesu objednávání zboží v internetovém obchodě, případně při objednání zboží telefonicky nebo e-mailem. Kupující odesláním objednávky prodávajícímu potvrzuje, že souhlasí s obchodními a nákupními podmínkami internetového obchodu. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí zrealizované objednávky, tedy kupní smlouvy.

Stavy objednávek v našem e-shopu:

  • PŘIJATÁ – Vaše objednávka byla přijata do našeho systému
  • ZPRACOVÁVÁ SE – Vaše objednávka se zpracovává naším administrátorem
  • ČEKÁ NA PLATBU – Zvolili jste si způsob úhrady převodem na náš účet přes internet banking. Vaše objednávka bude expedována až po přijetí celé částky na naše číslo účtu SK88 0200 0000 0045 2610 6051. Pro variabilní symbol použijte číslo objednávky. Pokud nebude platba přijata do 10 dnů od vytvoření objednávky bude automaticky zrušena.
  • PŘIPRAVUJEME – objednávku právě balíme v našem skladu a připravujeme k expedici
  • VYBAVENÁ – Vaši objednávku jsme právě předali dopravci a bude k Vám doručena již dle zvoleného způsobu dopravy. Standardně od 24-72h
  • ZRUŠENA – Vaše objednávka byla zrušena
  • REFUNDOVANÁ – Objednávka byla refundována
  • NEÚSPĚŠNÁ – objednávka byla přijata, ale Vaše platba byla neúspěšná. Objednávka nebude vyřízena pokud nedojde k úplnému uhrazení částky

3. Storno objednávky
a, Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu a to do vyexpedování objednaného zboží ze skladu yakima-sport.cz, emailem na adresu: info@yakima-sport.cz . Informace o vyexpedování bude kupujícímu odeslána emailem nebo sdělena telefonicky. Kupující je povinen v oznámení o stornu objednávky uvést číslo objednávky, jméno, e-mail a popis objednaného zboží. V případě storna objednávky uvedeného v bodě a) tohoto článku, prodávající neúčtuje kupujícímu žádné poplatky související se zrušením objednávky. V případě, že kupující zaplatil prodávajícímu kupní cenu nebo její část v době do zrušení objednávky, prodávající vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část ve lhůtě 5 pracovních dnů od zrušení objednávky převodem na bankovní účet kupujícího.

b, Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že kupující uvedl na objednávce nepravdivé nebo zavádějící osobní údaje, nebo pokud se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila jeho velkoobchodní cena. V takovém případě bude neprodleně informovat kupujícího za účelem dohodnutí dalšího postupu. V případě zrušení objednávky prodávající neúčtuje kupujícímu žádné poplatky související se zrušením objednávky. V případě, že kupující již zaplatil prodávajícímu kupní cenu nebo její část v době do zrušení objednávky, prodávající vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část ve lhůtě 3 pracovních dnů od zrušení objednávky převodem na bankovní účet kupujícího.

4. Odstoupení od kupní smlouvy
V souladu se zákonem § 12 zákona č.j. 108/2000 Zz máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

– Kontaktujte nás mailem na info@yakima-sport.cz , že žádáte o odstoupení nebo ukončení smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vaším číslem účtu či adresou pro vrácení peněz.
– Pokud jste již zboží obdrželi a převzali, pošlete jej zpět na naši adresu a to za následujících podmínek:
Zboží musí být v původním obalu spolu s kompletním příslušenstvím, návody a pod.
Kupující má právo po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako při nákupu v klasickém kamenném obchodě. Odzkoušet však neznamená začít zboží používat a po několika dnech vrátit prodávajícímu.
Zboží pošlete spolu s dokladem o koupi a záručním listem, je-li součástí zboží.
Pokud zboží zasíláte poštou, doporučujeme Vám ho poslat doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku).
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 15 dnů ode dne odstoupení od smlouvy.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílatele zpět.
adresa pro vrácení zboží: Symbiz sro, Rakovec nad Ondavou 7, 072 03 Rakovec nad Ondavou

5. Poplatky za přepravu
a, Způsob platby :
– zboží zasíláme na dobírku,
– platba předem převodem na účet
– platba kartou/internetbanking přes platební bránu
Způsoby doručení v rámci ČR:
– nad 100 € zdarma (kurýr)
– kurýr 4 eur
– při platbě na dobírku +1,5 €
– přepravce: 123 kurýr (preferované), nebo DPD

Cena přepravy mimo ČR: dohodou dle zboží – bod c)
způsoby doručení v rámci EU – POUZE PLATBA PŘED/KARTOU

Při objednávce, resp. dodávce zboží nad 100 eur s DPH je přeprava zdarma (v rámci ČR), tj. pokud objednávka přesáhne 100 €, ale z různého důvodu bude celková faktura menší než 100 € s DPH, bude doúčtována přeprava.

Garantované doručení na dodací adresu je 24 – 48 hodin od vyexpedování zboží ze skladu yakima-sport.cz v rámci Česka.

Doručení je v pracovních dnech (8-18 hod). Těsně před dodáním Vás může kurýr telefonicky kontaktovat, abyste si mohli domluvit přesnější dobu dodání. Zboží můžete platit bankovním převodem předem na náš účet nebo dobírkou.

Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze pokud není nijak poškozen vnější obal. V případě poškození obalu, zboží můžete převzít, ale je nutno uvést výhrady do přepravního listu. Okamžitě po převzetí zásilky zboží prohlédněte a zkontrolujte kompletnost balení, v případě poškození zboží nebo neúplnosti zásilky tuto skutečnost nahlaste na našich telefonních číslech nebo emailové adrese. Na reklamace mechanického poškození výrobku, případně neúplnost zásilky po podpisu přepravního listu, které nebudou nahlášeny ihned, nejpozději do 24 hodin nebude brán zřetel na přepravní podmínky přepravce!

b, Při nákupu nad 5000 Kč může prodávající požadovat od kupujícího zaplacení zálohy na účet prodávajícího, a to do 50 % z celkové ceny objednávky.

c) Při objednávce do zahraničí prodávající vypočítá poštovné individuálně, podle hmotnosti zásilky a státu, do kterého zásilku posílá.

6. Dodací podmínky
a, Dodání objednaného zboží bude realizováno v co nejkratším termínu, dle dostupnosti zboží na skladě a provozních možností prodávajícího. Termín vyřízení objednávky může být do 1-7 pracovních dnů od jejího potvrzení. Jedná se o produkty vyznačené na e-shopu jako skladem. V případě delší dodací doby bude prodávající kupujícího o této skutečnosti neprodleně informovat.

b, Místo odběru, resp. zaslání zboží je stanoveno kupujícím při objednávání zboží. Za vyřízení objednávky se považuje převzetí zboží kupujícím. Dopravu na adresu doručení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad (doklad o koupi zboží), pokud nebyla zaslána mailem na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce.

c, Kupující je povinen převzít zboží v místě, které uvedl v objednávce. O termínu dodání je povinen prodávající informovat kupujícího buď emailem nebo telefonicky. Pokud kupující zboží odmítne převzít od kurýra nebo bude nutné dodávku opakovat více než 2 x z důvodu nepřítomnosti kupujícího na místě určeném v objednávce, veškeré náklady s tím vzniklé, hradí kupující ve výši: 250,- Kč

d, Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat neporušenost balíku (odlepení ochranné pásky, deformace, roztržení obalu…) v případě závady je nutno neprodleně informovat kurýrní službu, závadu uvést v protokolu.

7. Reklamace
Záruční doba je 24 měsíců, u vybraných druhů zboží kratší, v souladu s právními předpisy České republiky. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.

Zboží je nutno doručit v čistém stavu as příslušenstvím dodávaným se zbožím.

Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo zjevné při převzetí zásilky, je nutno uplatnit okamžitě po převzetí zásilky, nejpozději však do 24 hodin od doručení zboží. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již nelze uznat. Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat neporušenost balíku (odlepení ochranné pásky, deformace, roztržení obalu…), v případě závady je nutno neprodleně informovat kurýrní službu.

Výměna zboží
Pokud si z nějakého důvodu přejete doručené zboží vyměnit, je třeba vrátit nám jej zpět nepoškozené a nepoužité na adresu: Yakimasport, Rakovec nad Ondavou 7, 07203 Rakovec nad Ondavou.
Po přijetí vráceného zboží na výměnu, Vám bude dle dohody zasláno nové zboží na náklady zákazníka a to už jen v částce 100 Kč za nově vzniklý náklad za dopravu.
Zákazník je povinen tuto částku zaplatit buď:

  • na dobírku kurýrovi při převzetí vyměněného zboží (posíláme automaticky pokud se prodávající se zákazníkem nedohodl na jiné formě úhrady)
  • vkladem na náš bankovní účet (zboží bude expedováno až po přijetí částky. Variabilní symbol použijte číslo faktury nebo objednávky)

Prodávající si kromě úhrady za extra dopravu neúčtuje žádné jiné poplatky.

Vaši reklamaci můžete uplatnit:

Osobně
– v prodejně:Yakima-sport, Rakovec nad Ondavou 7, 072 03 Rakovec nad Ondavou, Slovensko

Poštou
odesláním zboží spolu s dalšími požadovanými dokumenty:
– originálem nebo kopií dokladu o koupi (faktura),
– podrobným popisem vady, kterou reklamujete,
– kontaktní údaje (telefonický kontakt + adresa),
– čj. bankovního účtu
– zásilky zaslané na dobírku nepřebíráme, vrátí se Vám zpět

Adresa pro zaslání zboží:
Symbiz sro, Rakovec nad Ondavou 7, 072 03 Rakovec nad Ondavou, Slovensko

Osobní odběr nebo schůzku je možné po dohodě v našem showroomu na adrese: Symbiz sro, Rakovec nad Ondavou 7, 072 03 Rakovec nad Ondavou, Slovensko
Alternativní řešení sporu:
– Nakupující – spotřebitel – má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na info@yakima-sport.cz ), není-li spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt alternativního řešení sporů) podle zákona 391/2015 Zz alternativního řešení sporů subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 Sb Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Sb

– Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

– Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 500 Kč. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 125 Kč s DPH.